תו נכה לרכב שני הוא פתרון המיועד לאנשים עם מוגבלות אשר מחזיקים ביותר מרכב אחד ומשתמשים בהם לצרכים שונים. במאמר זה נסביר את הקריטריונים לקבלת תו נכה לרכב שני, התהליך הנדרש, ונסביר כיצד חברת אופקים מימוש זכויות מהרצליה יכולה לסייע בהשגת תו זה.

מהו תו נכה לרכב שני?

תו נכה לרכב שני מיועד לאפשר לנכים להשתמש בשני רכבים שונים במסגרת ההטבות המוקנות להם כתוצאה ממוגבלותם. תו זה מאפשר חניה במקומות המיועדים לנכים, ואף לעיתים חניה חופשית באזורים שבהם חניה מוגבלת או אסורה על פי חוק.

המומחים של אופקים

צריכים עזרה בהוצאת
תג חניה לנכה?

אייקון מיקום מפה

בן גוריון 22, פינת הס 50, הרצליה

אייקון נכה
*מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

אייקון נכה
*מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

      קריטריונים לקבלת תו נכה לרכב שני

      קבלת תו נכה לרכב שני דורשת עמידה במספר קריטריונים, וביניהם:

      1. נכות משמעותית: נדרש שהמבקש יהיה בעל תו נכה בתוקף עבור רכב אחד.
      2. צורך בשני רכבים: יש להוכיח כי יש צורך אמיתי ומשמעותי בשימוש בשני רכבים שונים, כמו במקרים של משפחות בהן יש יותר מנכה אחד, או במקרים בהם הנכה זקוק לרכב נוסף לצורכי עבודה.
      3. אישורים רפואיים ומסמכים: יש להגיש אישורים רפואיים מתאימים המפרטים את הצורך בשני רכבים, וכן מסמכים נוספים המוכיחים את הבעלות על שני הרכבים.

      התהליך לקבלת תו נכה לרכב שני

      1. הגשת בקשה: תחילת התהליך היא בהגשת בקשה מתאימה למשרד התחבורה. הבקשה כוללת טופס מילוי פרטים אישיים, פרטי הרכב הראשון והשני, ואישורים רפואיים המעידים על הצורך בשני רכבים.למידע נוסף על הגשת הבקשה, ניתן לעיין בעמוד הרלוונטי באתר.
      2. צירוף מסמכים: יש לצרף לבקשה את כל המסמכים הנדרשים, כולל תעודת נכה, אישורים רפואיים ועדכניים, והוכחת בעלות על שני הרכבים.למידע נוסף על המסמכים הנדרשים, ניתן לבקר בעמוד המסמכים באתר.
      3. הגשת הבקשה למשרד התחבורה: הבקשה המלאה, כולל כל המסמכים המצורפים, מוגשת למשרד התחבורה לבחינה ולאישור. ניתן להגיש את הבקשה באופן מקוון או באמצעות הדואר.למידע נוסף על הגשת הבקשה המקוונת, ניתן לבקר בעמוד ההגשה באתר.
      4. קבלת אישור: לאחר שהבקשה נבחנה ואושרה, המבקש יקבל אישור על קבלת תו נכה לרכב שני. האישור יישלח בדואר או יינתן במשרד התחבורה.למידע נוסף על סטטוס הבקשה, ניתן לעקוב אחר סטטוס הבקשה בעמוד המעקב באתר.

      כיצד חברת אופקים מימוש זכויות מהרצליה יכולה לעזור

      חברת אופקים מימוש זכויות מתמחה בסיוע לאנשים עם מוגבלות בהשגת תווי נכה ובכלל זה תו נכה לרכב שני. החברה מספקת שירותים מקצועיים ואישיים על מנת להבטיח שהבקשה תוגש בצורה נכונה ומלאה.

      שירותי החברה כוללים:

      1. ייעוץ ראשוני והכוונה: החברה מספקת ייעוץ ראשוני בחינם על מנת להעריך את זכאות המבקש ולהנחות אותו לגבי התהליך הנדרש.
      2. מילוי טפסים: צוות המומחים של החברה עוזר למלא את כל הטפסים הנדרשים בצורה מדויקת ונכונה.
      3. השגת מסמכים ואישורים רפואיים: החברה מסייעת בהשגת כל המסמכים והאישורים הרפואיים הנדרשים על מנת להגיש בקשה מלאה ומדויקת.
      4. מעקב אחר סטטוס הבקשה: החברה עוקבת אחר סטטוס הבקשה ומעדכנת את המבקש בכל שלב בתהליך.

      דוגמאות למקרים אמיתיים

      חברת אופקים מימוש זכויות הצליחה לסייע לרבים בקבלת תו נכה לרכב שני. לדוגמא, במקרה של מרים, אם לשני ילדים נכים, החברה סייעה לה בהשגת כל האישורים הנדרשים, במילוי הטפסים ובהגשת הבקשה למשרד התחבורה. בזכות הסיוע המקצועי של אופקים, מרים קיבלה את התו הנדרש במהירות וללא בעיות.

      סיכום

      תו נכה לרכב שני הוא פתרון חשוב עבור נכים הזקוקים לשימוש בשני רכבים שונים. התהליך לקבלת התו דורש עמידה בקריטריונים והגשת בקשה מלאה ומדויקת. חברת אופקים מימוש זכויות מהרצליה מספקת סיוע מקצועי ואישי בתהליך זה, ומבטיחה שכל לקוח יקבל את הזכויות המגיעות לו בצורה המהירה והיעילה ביותר.

      לקבלת מידע נוסף ומפורט על התהליך, ניתן לעיין בעמודים הרלוונטיים באתר

      חברת אופקים מימוש זכויות מספקת שירותים מקצועיים ואישיים, ומבטיחה שהלקוחות יקבלו את הזכויות המגיעות להם בצורה הטובה ביותר.

      המומחים של אופקים

      צריכים עזרה בהוצאת
      תג חניה לנכה?

      אייקון מיקום מפה

      בן גוריון 22, פינת הס 50, הרצליה

      אייקון נכה
      *מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

      אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

      אייקון נכה
      *מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

      אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי