חיים חדשים בזכות תג נכה

תג נכה מסייע לאנשים רבים לשפר את איכות חייהם ולחיות חיים פעילים ומשמעותיים. הנה כמה סיפורי הצלחה מרגשים על אנשים שקיבלו תג נכה ושינו את חייהם לטובה.

מרים, אם לילד אוטיסט

מרים היא אם חד-הורית לילד עם אוטיזם. לפני קבלת תג הנכה, היו לה קושי עצום בהגעה לפגישות טיפוליות ובקניות היומיות. המאבק במציאת חניה קרובה למרכזי הטיפול היה מתיש והקשה על ניהול חיי היום-יום. לאחר שקיבלה את תג הנכה, היא מספרת על שינוי משמעותי בחייהם: "התג מאפשר לנו להגיע לפגישות בזמן וללא מאמץ מיותר. החניה הקרובה מקלה עלינו והבן שלי מרגיש הרבה יותר נינוח ורגוע."

דוד, ניצול תאונת דרכים

דוד, בן 45, נפגע קשה בתאונת דרכים ושבר את רגלו בצורה חמורה. למרות השיקום הממושך, הוא נשאר עם מוגבלות בניידות שהקשתה על תפקודו היומיומי. קבלת תג הנכה אפשרה לו להחנות את רכבו קרוב למקום עבודתו ולמקומות ציבוריים נוספים, דבר שהפחית את הלחץ הפיזי והנפשי. "התג נותן לי את החופש להמשיך לעבוד ולנהל חיים עצמאיים ככל האפשר," הוא מספר.

רחל, קשישה עם בעיות לב

רחל, בת 72, סובלת ממחלת לב חמורה שמקשה עליה ללכת למרחקים ארוכים. לפני קבלת תג הנכה, היא נמנעה מביקורים בקניון או במרכזים רפואיים עקב הקושי במציאת חניה קרובה. מאז קבלת התג, חייה השתנו לטובה. "אני מרגישה בטוחה יותר ויכולה להגיע לכל מקום שאני צריכה בלי לחשוש מההליכה הארוכה," היא אומרת.

המומחים של אופקים

צריכים עזרה בהוצאת
תג חניה לנכה?

אייקון מיקום מפה

בן גוריון 22, פינת הס 50, הרצליה

אייקון נכה
*מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

אייקון נכה
*מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

      יעקב, חייל משוחרר עם פציעה קשה

      יעקב, חייל משוחרר מצה"ל, נפצע במהלך השירות הצבאי וסובל ממגבלות ניידות חמורות. קבלת תג הנכה אפשרה לו להחנות קרוב למקומות חיוניים כמו מוסדות לימוד, מרכזי טיפול ואפילו מקומות בילוי. "התג עוזר לי לשמור על אורך חיים פעיל ולשמור על קשרים חברתיים, דבר שמאוד חשוב לי אחרי כל מה שעברתי," הוא משתף.

      אסתר, אם לתאומים עם שיתוק מוחין

      אסתר היא אם לתאומים עם שיתוק מוחין, מה שמקשה מאוד על ניהול היומיום. עם קבלת תג הנכה, היא מספרת על שיפור משמעותי בנגישות וביכולת להתמודד עם הדרישות היומיומיות: "החניה הקרובה למרכז הטיפולי ולאזורי הפנאי מאפשרת לנו להיות עצמאיים יותר ולחוות יותר רגעי אושר."

      אורן, סטודנט עם מוגבלות ניידות

      אורן הוא סטודנט צעיר עם מוגבלות ניידות שנגרמה כתוצאה ממחלה כרונית. תג הנכה מאפשר לו להחנות קרוב למוסד הלימודים, מה שמאפשר לו להשתתף בכל השיעורים והפעילויות החברתיות. "התג מקנה לי חופש ללמוד ולהשתלב בחיי הקמפוס כמו כל סטודנט אחר. הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה האקדמית שלי," הוא מסביר.

      יעל, ספורטאית פרה-אולימפית

      יעל היא ספורטאית פרה-אולימפית שהתג הנכה מאפשר לה להגיע לאימונים ולתחרויות בצורה נוחה ומהירה יותר. "כשהכל נגיש יותר, אני יכולה להתמקד בספורט ולהשיג את המטרות שלי בלי להתעסק במגבלות היומיות," היא אומרת בגאווה.

      משה, עובד במשרה מלאה עם טרשת נפוצה

      משה, בן 50, סובל מטרשת נפוצה שמקשה על ניידותו. קבלת תג הנכה אפשרה לו להמשיך לעבוד במשרה מלאה ולנהל חיים פעילים. "תג הנכה נותן לי את היכולת להמשיך לתפקד ולהיות עצמאי. אני לא צריך לחשוש ממגבלות החניה והנגישות," הוא משתף.

      ליאורה, אם לשלושה ילדים

      ליאורה היא אם לשלושה ילדים שסובלת מבעיות ברכיים חמורות. לפני קבלת תג הנכה, כל יציאה מהבית הייתה אתגר גדול. כיום, עם התג, היא מצליחה לנהל את חיי היומיום בצורה הרבה יותר קלה ונגישה. "התג נותן לי את האפשרות להיות יותר מעורבת בחיי הילדים ולהיות שם בשבילם בכל רגע," היא מסכמת.

      סיכום

      סיפורי ההצלחה של האנשים שקיבלו תג נכה מראים את השפעתו החיובית העצומה על חייהם. התג מאפשר להם להתגבר על מכשולים יומיומיים, לשפר את איכות החיים ולשמור על עצמאותם. זהו כלי חשוב התורם לשילובם המלא בחברה ומאפשר להם לחיות חיים פעילים, מספקים ומלאי משמעות.

      המומחים של אופקים

      צריכים עזרה בהוצאת
      תג חניה לנכה?

      אייקון מיקום מפה

      בן גוריון 22, פינת הס 50, הרצליה

      אייקון נכה
      *מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

      אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי

      אייקון נכה
      *מתחייבים לחזור אליך בשעה הקרובה

      אנו ננפיק לך תג חניה לנכה באופן מיידי